Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Rabu, Mei 16, 2012

Guru Ultraman

 

 

 

 

 

Sesungguhnya semangat guru umpama semangat ultraman  - kuat, gagah, menyayangi bumi....dan yang paling penting, "ultraman, bertahanlah...walau apa pun cabaran dan halangan yang datang melanda!”

 

 

Ultraman kegemaran -Jiro Dan…hehehe (saje gedix!)

 

 

SSL ingin ucapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua warga pendidik. Teruskan menjalankan amanah yang diberi dengan seikhlas mungkin.

 

 

 

 

Caucincau!

30 ulasan:

~ yus ~ berkata...

comel lak rasa, semangat guru seperti ulTraman ya..:)

cheqna berkata...

selamat hari guru khas buat semua yang bergelar cikgu =)

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam SSL..hebat tu semangat Guru umpama superman..Membantu anak murid yg hauskn ilmu :D
Sealamt hari ibu tuk SSL gak!

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam SSL..hebat tu semangat Guru umpama superman..Membantu anak murid yg hauskn ilmu :D
Sealamt hari ibu tuk SSL gak!

Kakzakie berkata...

Guru di M'sia kena lebih kuat dari Ultraman lagi. Kesian lagi bila anak murid tak boleh dijentik siap naik-turun mahkamah walau niat asal nak bagi si anak menjadi 'orang'..

Selamat Hari Guru buat semua cikgu...

Asmara berkata...

comel! semangat guru mmg sama dgn ultraman. :D

mak encik | SZ berkata...

selamat hari cikgu guru SSL gak! missss uuuu toooo bebeh!

aminnnnnn semoga makbul doa akak akan kewujudan prof sz itu satu hari nanti ... ihihihihi

KhaiRin : anies berkata...

selamat hr guru

p/s blog akk ada melware la..

norhidana berkata...

heheheh gelak2 je baca ayat ultraman tu time dia nyer lampu dh tukar jd merah heheheh

*selamat hari guru

Deru Ombak berkata...

Selamat Hari Guru Cikgu.. :)

anisalya berkata...

selamat hari guru jugak. guru pun dah serupa ultraman jugak ye.

Ros berkata...

Assalamualaikum SSL,

Selamat hari guru buat semua tenaga pengajar...

Banyak sungguh jasa depa kan SSL..

Aidah berkata...

Selamat hari guru juga pada SSL. Semoga Allah beri ilham lagi pada SSL mendidik anak2 bangsa agar cemerlang dunia akhirat.

ieda berkata...

agahahha sabor aje ..
semangat guru nie x leh cakap kan ..
ada yg memang nak berbakti utk anak2 bangsa .. dlm pada itu ada juga yg x kena .. biasalahh namapunn manusia .. guru juga manusia .. x lepas dari dugaan nyaa ..;)

kasihibu berkata...

aduhai...ultromen ni mengingatkan pada abang ariq

selamat hari guru buat semua warga pendidik..

Cik FaRiZaM berkata...

slmt hari guru kpd smua cikgu2 :D

ultramen jiro :)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

cool!!!
otomen ni byk sgt smpi x kenai dah nama ngeee

munna berkata...

selamat hari guru buat semua guru2

HeNRieTTa JoSe berkata...

slm perkenalan....selamay hri guru buatsemua warga pndidik...

Pssss....kite suka otomen ace....

Acik Erna berkata...

salam SSL..selamat hari guru..jasa guru dikenang sepanjang hayat.

Dinas Aldi berkata...

Selamat Hari Guru untuk dik SSL juga!

eMMe berkata...

hahahaa... ingatkan guru2 yg koir, rupenye ultraman, hehehe... kelakar lak!

pst: SSL, thx doakan saya, moga saya selamat sampai bersalin...Amin...

MulutPayau berkata...

Selamat Hari Guru utk SSL...

Dan Selamat Hari Guru jugak utk semua warga pendidik...
Nak jadi otomen jugak...!!!

m.u.l.a.n berkata...

semua guru memang macam ultraman..!!

happy teacher's day..

Sharidawati Shahrudin berkata...

selamat hari guru !!!

whitecappuccino berkata...

terima kasih atas penghargaan..

kasihredha berkata...

hihi...best2 ultrman menari lah
selamat hari guru

Nazayiena berkata...

Selamat hari guru .....

mama aini berkata...

`selamat hari guru buat semua pendidik`..tak terbalas jasa mereka..

Outbound di malang berkata...

Selamat hari guru
salam kenal sobat :)
Nice blog :)
Buatlah hari esok lebih baik dari sekarang !
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...