Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Rabu, April 11, 2012

Hari Ni Nak Masak

 

 

 

    

 

+

 

 

 

 

 

Caucincau!

16 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam ...pasti sedap nih!Ayam tu...nak k.atie tolong kejar tak?hikhik

ieda berkata...

kwekk kweekk ayam ! ...
aduhh x daya dah nak makan ayam , gi kenduri minggu lepas punn ayam kak huhuh ;)

Acik Erna berkata...

SSL..acik dah siap masak..

Hanis MY berkata...

wahh kreatip la cara akak bgtahu ni i loikeee

Aju Mohit berkata...

Heheheh kelakar la Akak ni, nnti hantar kat saya skit tau hihi

saniah berkata...

Oo nk masak kurma ayam...yummy ...:)
Akak pulak hari ni cuti memasak..penat dahhh hihi

~daRLee ZuRiS~ berkata...

genius lah!heheee

ainnoraini berkata...

hari ni masak ayam goreng cili jer...
kat sini hujan...lapra ajer...

eMMe berkata...

kurma ayam, saya skrg dah mula selera makan... Alhamdulillah...

Aidah berkata...

Akak ni luruslah pulak. Ingatkan kurma tu boleh di campur dgn ayam masak merah ke. Baru nak tanya, tapi nasib baik tersedar dgn kelembapan otak berfikir. Hahaha.

Kabutar Diesel berkata...

SSL ayam masak kurma ka :)

Puan Kutu berkata...

kurma ayam sedap gak tu..seumur hidup pernh sekali ke du kali jer buat masak kurma.hehe..

Deru Ombak berkata...

SSL.. Kakya dah siap makan.. :)

mama aini berkata...

salam SSL..aha ayam masak kurma ya..ha2x..cantik pic2 yg kat atas tu..

Nazayiena berkata...

Sedapnya ayam gemuk tu masak kurma...

whitecappuccino berkata...

ayam masak kurma ek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...