Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Rabu, April 18, 2012

Bukan Senang Nak Bertuah

 

 

As Salam ladies,

 

Posto! Posto! …..

 

 fmmln 013

Sampai jua akhirnya. Toce toce K Mulan! I lap U!

 

Memang best gle perasaan tiap kali dapat hadiah lalu membuka envelop dengan rakus.

 

 fmmln 016

Tattadaaaa…Wow, FM Pulau Redang!

 

Inilah hasil yang SSL menang jawab soalan eh, eh kalah sebenarnya he..he….

Walaupun jawab salah, tapi k Mulan tetap bermurah hati hadiahkan cenderamata. Baik betul k Mulan neh. Moga sis murah rezeki selalu, ya! Bukan senang nak bertuah kan. Jadi bila dah bertuah tu sudah pastilah daku gembira!

 

 

fmmln 025

Ku gembira
Ku gembira di hari ini

Gembira...
Gembira...

*Ku Gembira – Lagu tema Putera Katak TV3

 

 

Lagi sekali, TQ k Mulan. Daku sangat-sangat la sukahati neh. Winking smile


 

 

Caucincau!

22 ulasan:

-gedek! berkata...

pus ni ada kat boh kakcik juga!

nur anis berkata...

bestnya dapat hadiah...comel fridge magnet tu..geram tengok..

Kakzakie berkata...

Amboi SSL... kakak membayangkan SSL lompat bintang bila dapat envelope tu...

Diana @ bilakukatacinta berkata...

tahniah...nak buat giveaway perhentian, langkawi, cameron, melaka lah...nt join ye? bia ada masa D wat giveaway tu.tunggu

c'axoera ヅ berkata...

alahaiii shomey FM ni....nakkk :"(

Cik FaRiZaM berkata...

seronok nye dia dpt hadiah :D

salam perkenalan & follow ur blog :D

kakcik berkata...

Ya, Mulan memang baik hati. Walaupun kita jawab salah (tapi sebab sudi menjawab agaknya), dia bagi juga hadiah. :)

Hanis Azla berkata...

bertuah sungguhlah.. Alhamdulillah.. cantik FMnya.. i like..

qemaishak berkata...

comel je fm tu..:)

KhaiRin : anies berkata...

cantik FM nyer

kasihredha berkata...

bestttt...dapat fm dari Mulan :)

Acik Erna berkata...

SSL memang bertuah..

Puan Kutu berkata...

mmg bertuah.bkn senang nak dpt ni,kena pegi pulau redang tau.hehe

Cik FaRiZaM berkata...

singgah sini lagi....tk update ke arini????menungu entry baru ni...

balas balik kunjungan anda di afasz

m.u.l.a.n berkata...

maaappp ekk ssl.. nasib jumpa.. kalo tak jumpa mau kena cari fm lain.. sorok dari anak punya hal la ni..

Ros berkata...

Assalamualaikum SSL,

Tahniah ya SSL...memang bertuah ni he.he.he..ada banyak hidupan laut kat situ cantik dan kreatif sangat....

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Comel FM tu..^^

wa berkata...

memang cute sanngat fm tu:)

Dinas Aldi berkata...

Sungguh comel FM berbentuk ikan ituuuhh, ai jeles okeh! :D

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

lucky u
salah pun leh dapat FM gituew
curlastt sgt

munna berkata...

cantik....tahniah SSL....

Nazayiena berkata...

wah cantiknya FM Pulau Redang,bertuah SSL wlpn jwb jwpn salah,hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...