Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Rabu, Mac 28, 2012

WW : People, Just Be Extra Careful, Eh!

 

 

 

 

 
 
 

 

 

 

Caucincau!

21 ulasan:

kasihredha berkata...

nauzubillah

Munnafendy berkata...

aduhaiiii..kat mana lg tempat yg selamat ni....

Deru Ombak berkata...

Huh! Scary...

Nazayiena berkata...

Takutnya,macam2 skrg nie rasa dah x slmt klr rumah.

cheqna berkata...

allahuakbar..

Acik Erna berkata...

astaghfirullah..kejam betul

ajumohit berkata...

nauzubillah mintak dijauhkanlah hendaknya SSL...takut dengan kejadian2 tak diingini mcm ni

Kamalia berkata...

isshhh..nauzubillah..macam2kan..takutla pulak jadinya..

Dinas Aldi berkata...

Allahu akbar, mintak dijauhkan, na'uzubillahiminzalik!

Salina@IbuAqil berkata...

Ya Allah!!!
Subahanallah!!
Kenapalah kejam sgt..

Kakzakie berkata...

It seems the incident happened again after quiet for few months only...

AzeedA berkata...

Nauzubillahhhh.. takut wehhhh.. :S

Hanis Azla berkata...

nauzubillah.. minta dijauhkan..

ieda berkata...

aduhhh ni pun takut dah kak skrg nie , mana2 dah x selamat huhuhu

Ati Masrif berkata...

harus kena perketatkan undang2
untuk membeli asid ni...

Puan Kutu berkata...

dah la ragut..p simbah asid plak.kesian dekat makcik cikgu india tu..aduh jenayah mmg berleluasa.takut betul bab asid2 nie..

Kabutar Diesel berkata...

makin menjadi jadi...tak kan nak keluar rumah pun nak ne pakai toprng besi ni

Eye_nee berkata...

tak tau nak ckp apa dah la ni perangai org...meragut satu hal menyimbah acid pulak.....takutnya..Allah lindungilah kami dari manusia2 seperti ini....

munna berkata...

aduhai takutnya lah skrg ni.... mmg kena lebih hati2 skrg ni

m.u.l.a.n berkata...

astaghfirullah... camna boleh jadi gini.. takmo lah jadi camni lagi...

mama aini berkata...

ehem kat mana2 dah tak selamat skrg ni..semuga kita berhati2 sentiasa & semuga kita dilindungi olh Allah..amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...