Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Jumaat, Mac 16, 2012

Motivasi Pagi



Salam Jumaat ladies,

Setelah beberapa hari internet saya terkena penyakit semput, tiba-tiba ada sedikit kejutan pagi ini apabila kelajuannya sungguh luar biasa.  Ya, pagi ini internetku laju macam apa. Rugi lah sangat kalau tak jengah youtube. Jadi atas kejadian fenomena luar biasa ini maka sempatlah SSL melayan video kejap tadi.




Uols kenal tak sapa ni?
 
Inilah Professor Dr. Muhaya Hj. Mohamad. Yang selalu ke udara di radio Ikimfm setiap hari Rabu @ 10.00 pagi / Khamis @ 1.00 pagi (Ulangan) tu. Suka betul dia. Suka rancangan bual bicara bersama dia.

Kalau ada masa jom layan video Motivasi Pagi bersama Prof. Dr. Muhaya neh! Sangat best, okOpen-mouthed smile



                              


“Hidup Jangan Untuk Penghargaan Manusia” 



Caucincau!

16 ulasan:

KhaiRin : anies berkata...

xpenah dgr..

mm kalu x silap dr muhaya ni presiden kelab isteri taat tu kn?

So Shy Lady (SSL) berkata...

bukan anies, presiden club tu dr. rohaya mohamed

anisalya berkata...

internet saya pun slow jugak sekarang ni.

m.u.l.a.n berkata...

I like...!!! suka dengar ceramah dia kt mana2 pon..

munna berkata...

munna pun suka dgn Dr ni...percakapan dia lembut dan bermotivasi dibuatnya

kasihibu berkata...

sangat suka dengar beliau bercakap akak pun pendengar yang tega ikimfm, sumbeer ilmu kan?

Acik Erna berkata...

assalam SSL..acik boleh tngok je tapi tak boleh dengar..lappy acik dah bisu..tak tau apa yang rosak.

ajumohit berkata...

pagi2 mmg elok dgr motivasi diri, baru bersmangat kan SSL ngeee

eMMe berkata...

bagus kalo dgr pagi2 sebelum gi keje kan... sempat tau kalo buka tv... kalo tak Dr ni yg bg motivasi ada ustaz yg kasi...sape ek, tak familiar la... selalu gak buka tv sambil gosok baju keje, hehehe...

cheqna berkata...

hahaha
intenet semput tu...=)
suka prof muhaya ni...

qemaishak berkata...

selalu dgr lam ikim..best..

kat opis je tenet laju giler..

Ros berkata...

Salam So Shy Lady,

kak Ros tak pernah lagi dengar ceramah dari Prof Muhaya ni...nanti boleh la kak Ros dengar...

Puan Kutu berkata...

muka beliau mmg agak familiar walaupun sy tak pernah dengar radio.hehe..

ieda berkata...

x pernah dgr lagi dik
tapi kalau skrg nie sellau layan ikim fm .. banyak pasal agama dibincangkan berbanding radio lain huhuh

Dinas Aldi berkata...

Bagus untuk didengar & dipraktikkan oleh seorang isteri ni. Akak single jadi dengar sajalah, hehe..

Nazayiena berkata...

Suka dgr Prof.Dr Muhaya ini punya motivasi dan rancangannya di Astro....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...