Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Selasa, Mac 13, 2012

Kurang Tidur

 

As Salam ladies,

 

Pagi tadi saya bangkit dari tidur dengan tenaga yang sangat kurang – gara-gara semalam bersengkang mata hingga larut malam. Apa saya buat? Ah, malaslah nak cerita. Nak buat kerja hari ni pun macam kurang  produktif. Saat ini saya cuma fikir mahu baring aje, memejamkan mata dan celik semula pada hari Rabu. Huh, melampau…….

 

Kejap tadi tengok-tengok wajah dekat cermin. Sudah ada tanda lebam di bawah mata….. macam Zombie, oh no! Wajahku sungguh lesu dan tak bermaya dan berkerut dan…..tua! …..ngangis-nangis secara icon…. Haisyh nasib baik korang tak dapat tengok muka saya ni tau! Kalau tak, pasti korang pun akan rasa annnoying sampai rasa macam nak hadiahkan set Safi Rania Gold je untuk hari jadi saya yang akan datang.

 

Beginilah kita bila sudah menginjak usia. Bila masa tidur terganggu, tidur menjadi kurang lena dan tatkala bangun pagi kita akan berperangai tua yang kuat membebel entah apa-apa dan sering mengadu sakit belakang dan menceceh aje  sepanjang hari samada dalam blog mahupun di luar blog.

 

 

Saya rasa nak bukak Yayasan Tido lah sekarang. Menguap dah tiga belas kali kalau tak silap. Sengsara rasanya ni. End of update.

 

Caucincau! …..zzzzzzzzzz …..tidur dengan serta-merta.

24 ulasan:

Kella berkata...

hehehehe... tidur tu penting tau.. take a nap la sekejap.. mesti rasa segar lepas tu.. sebab kalau paksa2 nanti sakit badan.. =)

ok selamat tidur dan berehaat la ya.. =)

Hanis Azla berkata...

akak tido dulu.. kejap lagi saya join the club.. he..he..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

tidur lah wahai permaisuriku...eceh2...

munna berkata...

Munna pun dah 2 hari kurang tido... dok terjaga malam sebab layan Yasmin yg nak susu badan tapi ummi dia tak kasi

Kakzakie berkata...

Kakak susah benar nak tidur siang SSL walau sebenarnya mengantuk. Bagus tidur seketika di waktu tengahari sebenarnya.... ia membuat minda akan lebih cergas...

LYAfrina berkata...

hehe..cepat2..minum kopi... krg sikit mgantuknya.

m.u.l.a.n berkata...

kalo penat/ngantuk, tido kejap je.. pastu bangun mesti segar je rasa..

saya ni kalo tak ngantuk pon asyik nguap.. ngapa ekk?

anisalya berkata...

memang kalau dah mengantuk sangat tu rasa macam nak rebah tak rebah je.

Eye_nee berkata...

beb..gua nyayikan ek...

Tidurlah wahai permaisuri
Tidurlah...pejam mataaaaa
Tidur lenazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

sori tetibe akk tertidur pulak....

ieda berkata...

huhuh saya ingat hari nie saya el leh lah rehat kak ..tapi dik kerana anak yg sakit , kerja2 rumah x pernah habis ..
nak buat macam mana .. nak tidur lagilah x boleh

saniah berkata...

Akak dh rasa dh dikk...aging ni mmg mnggangu tidur dan buat kita jd queen of bebel dan sleeping tak beauty...ha ha :)
Ok gi sambung tido gi...

ajumohit berkata...

Dah malam ni SSL bersedialah untuk beradu hihi

Puan Kutu berkata...

tidur mmg sgt penting.utk kecantikan juga.hehe..sy pantang ada rest,kt tmpt keje pun tido..:)

kasihredha berkata...

zzzzzzz...mgantuk jugok

Dinas Aldi berkata...

Tidur kalau tak cukup memang lesu ja jadinya...selamat berehat, semoga dapat tidur lena malam ni naa :)

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

hehe..dah malam ni kak..jom tido.. ^^

Aidah berkata...

Bestnyee kalau ibu2 diberi cuti dan dapat tidur sesuka hati. Tapi akak rasa mesti kalau dah jadi mak tu, tak dapek nak tido nyonyak. Sebab fikiran mesti ke dapur, anak2 dan keje bertimbun di rumah kan.

MaryaYusof berkata...

As salam SSL,

Berguling-guling sy ketawa... tak tahu ape yg kelakarnye... ops, sy tak gelakkan muka ssl tau! hehehe... Jomlah kite zzzzzzzzz... nikmat dunia :)

dwaty berkata...

rehat ni p tido kejap... saya tahu rasanya bila tak cukup tido... bezanya saya tak cukup tido coz tengok tv@baca buku sampai larut malam... akk tak cukup tido saya tak tahulah... hehehehe

m.u.l.a.n berkata...

nanti email alamat.. dapat hadiah kecik.. citer entri baru..

Fatin Mraz berkata...

berapa jer umo yang dikatakan meningkat tuh..=P
hehee
gaya mcm dah stangah abad jer nih...muehehe

tidur apabila waktunya~

mamaNoriz berkata...

Yayasan tido tu ada caj yuran tak?

hahahhaa

mama aini berkata...

assalam SSL..ehem mama pulak asyik zzzz je sekarang ni..maaf mama lambat lawat SSL..mama sibuk uruskan majlis ank mama..emailkan address SSL kat mama ya..mama nak anta kad..
aniyunus48@yahoo.com

Nazayiena berkata...

Selamat berehat sepuasnya slps nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...