Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Rabu, Februari 29, 2012

WW : Lately Suka Benar

 

 

 

 

hiland mush 003 ratah cendawan goreng! 

 

 

 

 

 

Caucincau!

26 ulasan:

Kakzakie berkata...

Rangup dan sedap. Kakak pun suka tapi jarang jumpa. Kalau ada pasar malam baru dapat...

So Shy Lady berkata...

Kakzakie : boleh goreng sendiri kak. celup dlm telur kmudian tepung multipurpose, goreng ;D

Amiizaa2001 berkata...

sedapnyaaa...kmieja tk blh makan selalu cendawan grg nanti kaki mcm msk angin....

eMMe berkata...

mesti sedapppp... n rangop kan...

~ yus ~ berkata...

yus pun suka. Biasa goreng sendiri gak, guna tepung jagung je. Takde multipurpose tpg pun huhu

~ yus ~ berkata...

yus pun suka. Biasa goreng sendiri gak, guna tepung jagung je. Takde multipurpose tpg pun huhu

Deru Ombak berkata...

Salam Cikgu.

Lebih kurang 8km dar rumah kakya Ada pekan kecil,pekan MERU, sebuah gerai pasar malamnya, segala sayuran, cendawan di goreng.. !!! Kakya suka daun bayam yang digoreng, rangup gitu..

m.u.l.a.n berkata...

i like... i like sangat2...!!!

mama aini berkata...

assalam teratai..terliur tgk cendawan goreng tu..he2x..

~daRLee ZuRiS~ berkata...

Sedap tu! Tapi tak pernah g buat sendiri.heheee

munna berkata...

sedap ni... sini pun susah nak jumpa...

ieda berkata...

uishhh terbaik nie akak
bukan akak aje .. saya pun suke ..
tapi kat sini mahal sikit ;)

Hanis Azla berkata...

sedap kan kak.. saya pun suka..

Ijah EmoTemo berkata...

nyum nyum sedap tu cendawan goreng!! dh lama betul tak mkn cendawan goreng!! hehehe

Ati Masrif berkata...

dengar ramai kata sedap

tapi kita tak pernah rasa :)

qemaishak berkata...

goreng sendiri ke tu kak..sedap:)

Maya Mayana berkata...

ngidam ke? ahaks...mkn dgn sambal kicap sedap :)

Dinas Aldi berkata...

Memang sodap, I like! :)

Kabutar Diesel berkata...

SSL kat kluang banyak dijual ni...panas2..tapi tak berapa suka la hehehe..bukan saja cendawan goreng tapi daun bayam celup tepung goreng pun ada kat sini

anisalya berkata...

memang sedap. tapi kalau kat sini, goreng sikit2 tak boleh. nnt ada la yg berbunyi baru makan sikit je.

Bui Junaidi berkata...

TAK PERNAH RASA LAGI..SEDAP KER

Nazayiena berkata...

Anak2 Nurul suka mkm,klu singgah pasar mlm mesti beli,mula2 pindah sini jakun jugak dgn cendawan goreng nie sbb di S'wak xde klu ada pun mungkin certain tpt je...

nur anis berkata...

sedapnya sedapnya...nakkk..huhu

Fabulous Me berkata...

Memang sodap!!!1

mamaNoriz berkata...

sukeeeeee sgt!

lagi best klu cecah sambal kicap...uikshhh

Puan Kutu berkata...

sedap2..ceh macam tahu je macam mana rasanya walhal sy tak pernah lagi pun rasa.kihkih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...