Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Selasa, Februari 21, 2012

Berus Gigi

 

 

Hari Selasa yang cool. Saya sangat ketawa hari ini. Laugh like a drain. Sekali-sekala jom kita bergelak ketawa sebab gelak ketawa itu membawa bahagia!

 

 

Gigi-gigi saya comel gile…..Kahkahkah!

 

 

Lawak betul si Farady neh! Videonya semua mengarut tapi boleh bikin kita gelak sampai keluar hingus!

 

 

 

 

Caucincau!

21 ulasan:

cheqna berkata...

cheqna mula2 tgk video ni golek suker...

Nadiah Sidek berkata...

hahaha..lawak la!

Eye_nee berkata...

hehehe..lawokkk gileeee....

KhaiRin : anies berkata...

hahahahahahahhahahahhahaha

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

alahai tak dapat tgokla...eeeeeeee

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

mmg lawak
if tgk video ni mmg ilang stress ngeee

ajumohit berkata...

alahai kt opis takleh view video ni, tp msti kelakar kan

Hanis Azla berkata...

nak tumpang gelak juga.. tapi tak boleh bukak pulak.. haisshhh.. he..he..

munna berkata...

hahaha...hilang stress kat office ni...

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

hehe..betul2 boleh ilang stress ni..lawak giler..mcm betul.. :D

~ yus ~ berkata...

hahahhaha, mmg lawak...adoi, gelak tak hengat ni...hihihi

MULAN berkata...

hahaha... memang best tengok video2 dia..

Fabulous Me berkata...

Hahahhaa mcm GELIMAT la sis..

Dinas Aldi berkata...

Adoi sakit perut akak gelak nih!

Nazayiena berkata...

hahahahahaha,Nurul buka nie mlm anak2 dah tido,mengkekek sorang2 mlm....

Ros berkata...

Salam So Shy Lady,

He.he.he....memang lawak sungguh la video ni......sesuai sangat ngan gigi dia tu...putih berseri seri....

idasm berkata...

org ganu kata... golek kerah perut suke... hehehe...

Cho Zila berkata...

ala tak leh tengok...

MaryaYusof berkata...

Hehehehe...internet tak berapa cantik... penghayatan tu kurang sikitlah...alahai!

Lady Windsor berkata...

Salam, singgah sini..
bhahahahahahahah...tak tau nak cakap...gelak adanya...

Puan Kutu berkata...

hahahaha keluar hingus dah nie..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...