Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Rabu, Disember 14, 2011

WW : Cis!

 

 

 

cis 009  

Cis, enak betul cis kek nih!!!!

 

 

Caucincau!

37 ulasan:

eMMe berkata...

cis kek rupanya...hahaha! nampak cam menarik la jugakkkk.......hehehe...

Nazayiena berkata...

Terliur tgk cis kek nie....rajin akak buat.

Teratak Hami berkata...

Sepotong jek?? Mana cukup .. hehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

cis!! apesal terus meleleh air lior nih

ainnoraini berkata...

sedap jer tengok kek tu...
buat sendiri yee...

KhaiRin berkata...

errr bunyi mcm x sudi je nk hntr kek tu kt sini???

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

wow cis lama x makan ngeeee

qemaishak berkata...

kamu bikin ke ni kak, meh resepi meh hehe..

mamaNoriz berkata...

owh, mmg cis bedebah sungguh tunjuk kek cis pagi2 ni...

huwaaaa

nurbeena berkata...

wah sedapnya cheese cake. terasa2 keenakan dan kelembutannya.
alang2 dh ziarah jom follow

~ yus ~ berkata...

lama tak makan cheese cake, mmg enak kan..:)

pena rozie berkata...

cis kek memang sedap. hi...hi...hi....

So Shy Lady berkata...

ciskek tu mmng gebu n enak tp malangnya bukan ssl yg mbuatnye, pmberian org je tu... nk buat sndri t.reti T.T

Ati Masrif berkata...

buat sendiri ke..
rajinnya :)

~izan~ berkata...

baru nak kata pndainya akak buat,dah ada pengakuan ikhlas akak hehe.. takpe kak,nnt akak dah pndai,kasi haplod manyak2! org buat kita mkn lg nikmat ekeke

mama aini berkata...

terliur bila mama dtg sini..cheese cake kegemaran mama !!!..he2x..

Kakzakie berkata...

Cis!! buat kakak terliur sama lihat cis kek ini:)

mama tim berkata...

cis..mmg hebat btul tajuk ww ssl ni..;p

Bui Junaidi berkata...

walaweh..feberet bui ni..cis kek oh cis kek,kenapa engkau sedap sangat..hihi

Hanis MY berkata...

ahha ahkak SSL caption tak menahan! nak sikit cis tu...

Salina@IbuAqil berkata...

Phewettttt!!!!! Ngamcam ler.. ;)

Wak Gelas™ berkata...

wak pon sukak ciskek jugakkk...,, eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

Dinas Aldi berkata...

Cis, cis kek rupanya, kahkahkah!

Sila hirih dan hantaq ke Penang sikit, okeh :)

Cho Zila berkata...

kalau benda yang der cheese mesti sedap.. lemak berkrim kesukaan ramai...

Hanis Azla berkata...

cisss.. tertawan melihatnya.. he..he..

anisalya berkata...

selalu makan cheese cake kt kedai. teringin nak buat sendiri tp entah bila la rajin nak buat. huhuhu...

Zie berkata...

dah lama tak makn cis kek...

Totie@Tomy berkata...

sedapnya..dah lama tak pi beli..

Puan Kutu berkata...

cis..mmg sedap..terliur jugak tgok.dah la perut lapo nie..:)

MULAN berkata...

haiipp... nak sikit... tak baik makan sensorang..

Kabutar Diesel berkata...

hahaha..ingatkan mengamuk pe tadi kekeke

RynaHakimi berkata...

Cissssssssss!!! Saje nak kasi orang terliur nih ;P

kasihredha berkata...

buat sendiri ke beli cis kek ni
sungguh terliur melihat cissss kek ni.

ieda berkata...

aduhhhhh sukeeeeeeeeeeeee nie!!!

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

sedapnye cis kek..yummeh..^^

Pia berkata...

"pernah makan,tapi jarang sgt..kalau akak teringin sesekali lintas kedai kek belilah sepotong..nak buat sendiri nanti makan byk pulak..hahaha..malas sebenarnya...."

Ijah EmoTemo berkata...

aishh kek , ai loikee hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...