Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Isnin, November 21, 2011

Aerobic

 

As Salam ladies,

 

Takut tengok cara pemakanan kami lewat kebelakangan ini. Kata nak slim tetapi tetap makan banyak-banyak. Makan walaupun tidak perlu.Crying face

 

Tak pe…..tak pe. Jangan menggelabah. Dah kenyang kita exercise OK!

 

 

 

ladies only, hokeh!

 

 

Saya beraerobic pagi ni. Phew….. peluh sebaldi uols! Tak percaya? Tak percaya sudah, namaku bedah, pakai kain terbelah.

 

Dah sudah aerobic bolehlah berdendang lagu pandanglah lihatlah pinggangku yang ramping tanpa rasa bersalah….. ngeh3x.

 

 

 

Today’s Lesson:

Kita digalakkan exercise hari-hari agar badan lebih cergas dan tidak lesu. Sekejap pun tak pe janji istiqamah.

 

 

Caucincau!

28 ulasan:

mzhany berkata...

waaa beshnye aerobik. sbnrnye besh rs bile keluar peluh ni kan

mak encik | SZ berkata...

sayanggg lemakkk la kak...ihikssss

Kakzakie berkata...

Kalau keluar peluh sebaldi minum air pun kena dua baldi kalau tak dyhiderated hehe....

nUR_rOsALiNdA berkata...

Makan tu salah satu aerobik tak? Hik Hik~

dieyana berkata...

heheh, tiap2 hari berjalan dr stesen lrt ke tempat kerja..jauh...dlm 1 km..ok la tu kan?

mari2 kito pakat2 erobik...^__^

Kella berkata...

hahaha... bagus ni.. bagus... =) kita pun ari2 makan takda exercise kan.. begini lagi habat... =)

Maya Mayana berkata...

wah kagum dgn kakak sempat beraerobik...

saya naik tangga smpai tingkat 2 pun dh semput...memang tergolek kalau nk bersenam ni :P

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

wah..best ni kak..kalau setiap pagi aerobic..Bagus untuk kesihatan...^_^

Salina@IbuAqil berkata...

uishhhh bkn main lg dia beraerobik.. ;D

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

baguih
ai dah lama x buat ni
sebab now suka kayuh basikal plak
sama gak khen ngeee

ajumohit berkata...

dah lama tak beraerobic ssl, setakat jalan2 melenggang kangkung dari tmpt parking ke opis jela hahahhaha

Asrul "iLham" Sany berkata...

kalah beyonce pasni kan tgk akak...muahhahaa

Hanis Azla berkata...

bila berpeluh, badan kita rasa ringan kan.. semoga kita terus diberikan kesihatan yg baik hendaknya..

Ati Masrif berkata...

kita ni sejak lepas raya haji ni
dah mula bedal nasi balik walau tak
tiap hari tapi selang sehari makan lagi

ntah bila nak diet balik..huhu

eMMe berkata...

SSL, saya tgk video erobic tu sampai habis tau!
mmg minat erobic ni..tapi tu la, kene gak erobic kalo nak kekal cergas n cantik kan....mujur la kat opis, kalo kat umah mmg dah ikut dah, ni kalo 1stime buat krem kaki/peha/lutut tu...huhuhu...

RynaHakimi berkata...

kite pon suka gak aerobic ni..tapi tak istiqamah..hehe..makan lebih banyak dari exercise..heheh ;P

Dinas Aldi berkata...

Fuh bila tengok badan2 dema tu, bersemangat rasanya nak beraerobikssss, hehe

idasm berkata...

ida sebulan sekali je kot aerobiknya.. selalu tak dpt istiqamah.. sebab tu badan terlebih rendang... hehehehe

Acik Erna berkata...

acik dah tak larat..nak buat macam tu..he he
tapi teringn nak kurus

Ros berkata...

Salam,

Ni lah cara terbaik untuk kesihatan dan untuk yang nak kuruskan badan tu..Jom kita pi senaman...Kak Ros pun tak boleh nak buat lama2..penat pasai laju sangat.

Bui Junaidi berkata...

dh lama x exercise..asyik ngadap blog jer..huhu

munna berkata...

munna pun dah lama tak exercise ni.. badan pun semakin bam bam ni

wahida berkata...

Allahuakbar..citer bab exercise ni mmg buat saya gerun la kak...tak start2 lagi ni...huhu...

yua berkata...

sy biasanya ujung2 mggu wajib pergi berjogging dgn kwn2. x pon pergi berenang. bkn mkin nk mguruskan badan, tp demi kesiahatan. dan juga tuk kecergasan gituuu.. huhu

MULAN berkata...

aiseymen... sini ujan hari2... semua orang duduk dalam selimot je.. kelas erobik entah ke mana2 dah.. makan pulak tak henti2.. sambil tengok hujan dari dalam bilik tepi tingkap.. hehee..

kasihredha berkata...

sampai sebaldi peluh...banyaknya...hihi
bagus2

Kabutar Diesel berkata...

kami tak erobik tapi tiap2 hari mcm erobik duk layan dua humaira ni

Nazayiena berkata...

Phew sebaldi peluh kuar dr aerobic klu camni x pyhlah aerobic selalu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...