Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Rabu, Ogos 24, 2011

Pecah Kaca Pecah Gelas Sudah Baca Harap Balas

 

SALAM AIDILFITRI

 

image

 

SSL memohon sejuta kemaafan andai pernah TERkasar bahasa, TERsilap bicara, TERmarah yang tak kena, TERtanya tak tentu hala, TERkurang ajar, TERsasul yang tak sengaja, TERmoody tak semena-semena, TERumpat bila-bila, TERusik yang sengaja, TERsakitkan sesiapa dan segala macam ‘TER’ lagi.
I am sorry, I truly am…..

Dari lubuk hati & sanubari, Mohon Maaf Zahir & Batin!

 

^_^

 

Caucincau!

14 ulasan:

NM02 berkata...

selamat hari raya aidilfitri utk yu and keluarga. maaf zahir batin

Eye_nee berkata...

Kdg akk TERsakat berlebihan..Mohon ampun zahir & Batin SSL...

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

Selamat Hari Raya juga..
Maaf Zahir & Batin.. ^_^

AzeedA berkata...

Slamat Raye!
maap zahir + .... eh batin ade ke? hehe..
o ye slamat mengabiskan pose juge ye.. :)

Hanis Azla berkata...

saya balas kat sini ajelah yer kak.. he..he..

Maaf zahir batin juga dari saya.. Selamat hari raya untuk SSL sekeluarga..

MasZuber berkata...

Eid Mubarak!

gedek! berkata...

haha!

lama tak dengat panton 2 kerat tu...

ajumohit berkata...

aju pon mohon maaf atas ketidaksengajaan kata ye...kira 0-0 hehehe

Ati Masrif berkata...

selamat hari raya aidilfitri
juga cikgu :)

beraya di mana...?

Sz berkata...

kak,
meh jemput beraya umah ye..
umah saya sentiasa terbuka (tapi di solex la grill tu) ... ;)

~izan~ berkata...

slmt hari raya jugak kak...semoga bergembira d hari raya nanti =)

Dinas Aldi berkata...

Selamat hari raya dik SSL & akak mintak maaf jugak dari hujung rambut sampai hujung kuku kaki takut tersalah kata di sini..sob sob..sob..huwaaaaahhhh!

Aidah berkata...

Samalah SSL. Ahkak nak minta maaf jauuuuuh dari lubuk hati akak ni. Manalah tahu kalau ada ter, ter..apa2 je lah kan. Selamat meraikan Eid Mubarak juga.

AZLIYA COLLECTION berkata...

Assalamualaikum dan salam sejahtera, terima kasih kerana sudi melapangkan masa melayari AZLIYACOLLECTION.BLOGSPOT.COM

Apa itu SAUNA OZON INFRARED dan kebaikannya kepada anda

http://azliyacollection.blogspot.com/2011/09/sauna-ozon-infrared.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...