Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Rabu, Jun 29, 2011

WW : Makin Ditegur, Makin Mendekat. Epppp Biasa Dia!!!!!

 

 

 

lontong 010

 

 

 

Caucincau!

14 ulasan:

...mommy jue... berkata...

budak2 memang camtu. anak sya pun sama jugak..
last2 kitorang gantung tv tu kat dinding...

sha a.s berkata...

ehehe...budak² mmg cmtu kn....

Adzriel @ Liza AB berkata...

yg dilarang itulah yg suka nak buat ye.. he..he.. sabar je lah.

Hanis Azla berkata...

mmg perkara yg biasa kat rumah saya juga.. mcm nak cium tv aje semuanya..

qemaishak berkata...

haha sebijik cam ammar. sampai tgk tv pun dongak.

NM02 berkata...

babab kang...

zaidah berkata...

tak jelaslah ibu....tu yang kena dekat2 skit.....

Alexandriana Alia berkata...

hahaha.. sabar je.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

alamat berspek la nnt jwbnya..

Eye_nee berkata...

Alaaa Shy...tau tektik ko ni..nak tunjuk tivi baru beli la tu..hahahahaha....

ummiross berkata...

hehe seronok tengok kartun tu kot...

munna berkata...

sama ngan anak munna...suka sgt tgk depan2 tv....

Sz berkata...

sepesen je la budak kat umah ni kak...
siap naik atas kabinet tv tu ...
tunjuk2 skrin tv ala2 interaktif ...heee

Aidah berkata...

Anak sedara saya, Miss Nisya suka tengok tv dekat camtu. Selalu gak kena marah, rupa-rupanya dia memang rabun dan silau (astigmatism). Skarhang ni mato pun dah ompek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...