Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Ahad, April 10, 2011

Suami Yang Bijak Vs Isteri Yang Bijak

 

 

Suami yang bijak ialah suami yang sering meminta pendapat isterinya manakala isteri yang bijak ialah isteri yang sering meminta pendapatan suaminya.

 

 

 

 

 

 

Ahaks…..guwau jerrr. Selamat Hari Ahad semuaaa!!!

 

 

Caucincau!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 ulasan:

eMMe berkata...

Selamat hari Ahad SSL,
saya setuju dgn kenyataan di atas tu..
Suami Isteri harus bijak memberi pendapat atau mengeluarkan pendapat, pada pasangannye...kalo dia meminta pendapat dari org lain..haaa..itu tidak bijak namenye, tu masalah besar tu, moga bahagia bersama suami/isteri kite, InsyaAllah....

Umie berkata...

saya setuju..menerima pendapatan memang lebih seronok dari memberi pendapat.. sekian, pendapat dari orang yg tiada pendapatan..hehe

whitecappuccino berkata...

setuju!!!

Ann Huda (Ate) berkata...

Bijak...memang bijak. Apakah SSL salah seorang dari isteri yang bijak itu?? Pendapat I, kita punya, PENDAPATAN you I punya ya..;)

Dinas Aldi berkata...

hehehe memang lawak tapi betul tu. suami biorla mintak pendapat isterinya, kalau mintak pendapat orang lain, aik??? isteri pulak kalau mintak pendapatan suaminya untuk perbelanjaan rumah jugak kan, kalau mintak pendapatan orang lain, roboh pulak kota Melaka nanti, heheheh!

RynaHakimi berkata...

Setuju!!!!! hehe =)

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

hahaha...

best jugak kalau cenggitu..

So Shy Lady berkata...

Emme: Minta pendapat orang lain? Tukar mangga pintu!!! ;P


Umie: Hihi...t.pe, t.de pendapatan d dunia tp d akhirat kaya raya. Byk pahala kan buat kj rmh ;)


whitecappuccino:ngeh3x bijak bijak!


Ann Huda: Mmng nk jadi bijak tp kdg2 tlupa. Kdg2 lupa nk mintak duit blanja dapur heheh...

pndapatan U, I punya!! syok kan?! mcm kaki kikis la plak hahah


Dinas aldi: ahaks...itulah maksudnya yang sbenar. Pandai akak! ;P


Rynahakimi: hehe...kena mintak pndapatan tuuu..nanti t.brasap dapur. camno nk share resepi? ;))


a.z.r.i.n.a.03.07: hahaha ofcos pendapatan lbih best dr pndapat kan ;)

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

ahaks..suke dgn kata2 itew.. ;)

qemaishak berkata...

bijak..bijak..hehe

NM02 berkata...

ai ngan hubby suker bertukar pendapat dan kami selalu gaduh2 manja pasal pendapat yang kami usul.. camner tu.. hehehe

Miecyber berkata...

Kakakakaka...kelakornyer...


Tandas segera

=sz= berkata...

sangatttt setujuuuu!
hahahahaa...

So Shy Lady berkata...

Lily@mummy Qistina: Ahaks...suka suki ;P


qemaishak: yeah, isteri skrg smua bijak2 heheh


NM02:gaduh2 manja t.pe... t. meriah hidup klau pmikirn asyik sama je kan ;P


Miecyber: guwau jerr tu en.mie ;)


=sz=: ye stuju sgt2 kan ;P insyaAllah pndapatan itu akn dgunakn sbaik2nya utk urus r/tngga

Tanpa Nama berkata...

ya betull....

by:sarahnajwan

azzey berkata...

ha3..perumpamaan yg terbaekkkkkkkkkkkkkk ni..:)

So Shy Lady berkata...

Sarahnajwan: Smua stuju tmasuk upin n ipin hihiii


azzey: boleh kenakn HB nanti kui3x.... modal utk bgurau ;P

Hantu Kak Limah berkata...

memang bijak..bijak....
tapi aku selalu nak menang dgn pendapat aku...hehehehehe....suami yg mengalah kat isteri adelah bijak..keh..keh..keh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...