Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Khamis, Mac 03, 2011

Senyum Jangan Tak Senyum……..

 

Coklat berkata kepada Wafer…

Kita ini memang beruntung terlahir manis…

Sehingga banyak orang yang suka kepada kita…

Wafer menjawab…

Kamu sangka kita yang paling manis…?

Tidak sedarkah kamu bahawa ada lagi yang lebih manis dari kita…

Cuba lihat orang yang baca entri ini…

Dia lebih manis dari kita...

Tengok, tengok…dia baca sambil tersenyum…

Ece...ce...ce…

Cuba lihat, manis sekali senyumannya kan…

 

 

 

 

 

Today’s Lesson:

Jom sebarkan senyuman! Because of your smile, you make life more beautiful!

 

Caucincau!

16 ulasan:

=sz= berkata...

ai pun tersenyummmmm ni..
nampak tak yuuuu?

makdara TERdiva berkata...

selalu terkena dgn org yg taknak pun senyum walaupun dah sehabis lebar senyum ni di bagi..malu gilerr...grrrr

zawani berkata...

sweet ok entri ni.. i lapyu akak!! hehe

cik dah ganu kiter berkata...

manis ker?eke eke..eke..

auu malunyer

So Shy Lady berkata...

=sz= nampak! nampak! heheh ;P



makdaraTerdiva: haisyhh... sombongnya tahap maksima la org ituuu.. mungkin dia rabun kot ;)

wani: but not s sweet s you...lap u 2 hehe

cik dah ganu kiter: eleh cik dah malu2 plaks. org ganu kang manis2 ;P

Kabutar Diesel berkata...

senyuman saya pun manis huhuhuhu

So Shy Lady berkata...

KD: heheh patut la awet mudaaa....;D

Hanis MY berkata...

tulis komen pun sambil senyum ni hehe..tiba2 nk nyanyi senyum seindah suria...

So Shy Lady berkata...

Hanis MY: hehehe nyanyi jgn t.nyanyi yg pnting hepy!

Dinas Aldi berkata...

pernah terkena jugak, dah senyum lebar tapi orang tak senyum balik.

fikir positif, mungkin orang tu sakit gigi, sakit kepala, serabut, stress, lupa pakai cermin mata, baru kena gigit nyamuk (atau binatang yg lebih besar), lupa makan ubat & lain2 yg sewaktu dengannya...

eh, itu kira fikir positif ka, kahkahkahkah!

Yua berkata...

yeahhh.. sy manis. sy manis.. sbb saya senyum.. hehe

Hanis Azla berkata...

sedang senyum ni.. he..he.. dah dapat rasakan ada yg sedang membalasnya.. hmm entry yg manis sekali..

whitecappuccino berkata...

akak senyum ni :)

Sham berkata...

salam kenal...

tengah senyum sampai ke telinga neh...

So Shy Lady berkata...

Dinas: takpe, akak dah dpt pahala mlimpah ruah tuuu....;D


Yua: hehe...mmg cantik manis pun. cuba tgok cermin! btul kan?

Hanis Azla: hehe..mcm tau2 aje kita bls. malu I!ngeh3x

So Shy Lady berkata...

whitecappuccino: so sweeeet! ;D


Sham: tengs folo ya...hehehe snyum jgn tak snyum!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...