Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Isnin, Februari 07, 2011

Dah Lama Tak Balik Kampung Huhuhuhu

 

rumah tokmi

This is my home ( sebelum renovation). Curi gambar ni dari facebook Cikgu Mimah!

 

 

 

Sungai Lui

Song/Lyrics: Aizat Amdan & Anas Amdan


Pejamkan matamu untukku,
Dengarlah dunia berkata-kata,
Usah kau ragu di sini tempatmu,
Walau berubah di mata kita tetap indah,
Selagi kau masih percaya...
Ketawa, kecewa, terpisah,
Jalan yang lurus kian berhala,
Adakah semua ini yang ku inginkan,
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata,
Ku harap ku masih percaya..
Adakah semua ini yang ku inginkan,
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata,
Ku harap ku masih percaya..
Buka matamu,
Biar aku memelukmu,
Kita semua masih muda, masih mentah,
Selagi kau masih percaya.
Selama ini....

 

 

Today’s Lesson :

Walau di mana saja kita berada, pastikan jangan sesekali kita lupa akan asal-usul kita. I really love this song. Aizat, U ‘re very talented…. thumbs uppp! Open-mouthed smile

 

Alert icon

Caucincau!

6 ulasan:

Ati Masrif berkata...

lagu ni mmg best..
boleh feeling lah dgr lagu ni..hihi

So Shy Lady berkata...

Ati: haiiiii... akak baru je dgr lagu ni maklumlah dah lama tak folo dunia hiburn heheh... tup2 bbrp hari lalu tgok kt tv wah trus jatuh chenta

Hanis Azla berkata...

suka sgt dgn lagu aizat yg ini..

So Shy Lady berkata...

Hanis Azla: best kannn...aizat bakal pngganti m nasir

Piasara berkata...

inilah lagu yg paling akak suka dgr...hari2 dgr pon takpa..
sgt suka aizat!Ms dia terkeluar dr Af dulu akak sedih betul,terus pulaukn AF smpai la ni....ish2 emo sungguh ni...

So Shy Lady berkata...

Kpia: hahaha saya pun kagum n minat sjak dia debab lg. Dah agak budak ni bleh pegi jauh. Dia mmang genius

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...