Gorgeouslah UOLS...Trimas

HeartBeat

Klik ye....Trimas!

Jumaat, Oktober 22, 2010

Desperate Housewives

 
desperate-housewives

Siri tv kegemaran I.

Siri ni best kan… comedy drama yang sarat dengan kisah misteri dan turut memaparkan nilai persahabatan sejati. Dari musim pertama lagi saya tak pernah miss walau satu episod menonton siarannya. Kiranya saya ni kategori kipas susah matilah. Oh! Tipu....ada juga dua tiga kali saya gagal tonton sampai habis. Minit-minit terakhir tiba-tiba zzzz. Bila sedar....Makkk… Oh, tidak!!! Tak tahu nak cakap macamana. Apesal boleh lelap saat-saat klimaks, heh? Frust.

Rasa terkilan sangat-sangat. Perasaannya seperti seorang gadis yang telah ditinggalkan pujaan hati. Si Pujaan hati pulak sangka si gadis reject dia lalu dengan hati yang patah berlalu pergi meninggalkan gadis itu buat selamanya-lamanya. Maka setelah ditinggalkan, barulah si gadis rasa terkilan sangat-sangat. Menyesal kerana lambat luahkan perasaan. Padan muka si gadis itu. Hah, macam tulah perasaan saya sebaik sahaja mata terbukak tengok siri Desperate Housewives dah habis. Rasa nak meraung. Padan muka saya.

Ishh..ishh... suka benar menceceh.
 
622838517_10542aade7_o

Saya selalu berangan untuk tinggal di kejiranan seperti Wisteria Lane tu. Bestkan dapat jiran-jiran yang baik? Alangkah seronoknya bila tiap pagi minggu tatkala buka pintu dan tingkap untuk menambahkan kandungan oksigen dalam rumah, kita disapa mesra oleh jiran tetangga yang sedang berjogging.
 
imagesCAZDJOL3 
Ok, sila bayangkan saya seperti Bree. Sedang siram pokok bunga dengan wajah yang manis. Bree suka buat kerja sambil senyum sorang-sorang, kan. Jiran sebelah kiri hulur sepinggan bihun goreng lalu saya yang masih dengan senyuman manis membalasnya dengan setengah dozen muffin enak, ewah. Anak gadisnya sudah siap berpakaian cantik mengajak anak-anak gadis saya bermain basikal.
 
phpThumb_generated_thumbnailjpg
 
Bayangkan juga En.Hubby terbahak-bahak berborak sakan dengan encik-encik suami yang lain di depan rumah sambil cuci kereta manakala anak teruna saya dengan rambut terpacak disapu jelly perasan handsome tersengih-sengih di tepi pagar rumah jiran sebelah kanan konon nak pinjam buku kerja Sains anak teruna dia walhal mata melirik melihat adiknya yang comel bertocang sedang cuci kasut sekolah. Oh! Sungguh bahagia sekali.
 
0102BoysLeftBehind
 
Amboi, amboi kuatnya berangan……
 
Today’s Lesson :
Syuhhh, syuhh...Weh, So Shy Lady daripada mu duk berangan dari pagi sampai dah nak masuk tengah hari dah ni lebih baik mu sental jamban ke, cuci pinggan ke, tangkap lipas ke, iron baju suami ke, pam sinki tersumbat ke atau buat macam-macam kerja lagilah yang boleh membakar kalori.

Oh, DH season  7 bila nak tayang nih!
 
Caucincau!

4 ulasan:

OweizMeZ berkata...

mummy pun sll berangan mummy nie Bree.. tp pikir2 jd lynette pun layan gk, cuma x tahan.. raaammmeee nyer anaknya..

So Shy Lady berkata...

hehe..t.mampu nk jadi lynette. suka watak Bree sbab dia terror masak, tak mcm i huhu..

nUR_rOsALiNdA berkata...

Siri kegemaran saya juga...
Teringin jadi cam diorg
suri rumah, tp still moden, up to date

zaza berkata...

huhuu... sama2.. pernah terlelap time klimaks movie.. frust giler. uhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...